Natural Enzyme Green Smoothie
Vegie365倍效酵素青汁果昔

內含量: 200g (10-20回分)
零捱餓,飽住瘦

Point 01 零捱餓,飽住瘦

一杯Vegie 365倍效酵素青汁果昔低至16kcal,但含高達365種蔬果酵素、10,000mg食物纖維、+11種蔬果維他命,再配合3大瘦身超級食物纖維,遇水後膨脹20-50倍,飽肚感提升200%,每日一杯代一餐都唔會捱餓!

96.2%用家大讚好飲,1分鐘準備完一餐

Point 02 96.2%用家大讚好飲,1分鐘準備完一餐

香濃蘋果香蕉味,絕非難飲腥草汁,OL上班族到小孩子也愛喝的健康飲料。
只需取1~2湯匙份量的果昔粉末,再加入200ml的水、牛奶、無糖豆漿或乳酪,隨你喜愛添加配料,用手搖勻,快捷方便,而且高達96.2%用家大讚好味道!

Point 03 極速排清宿便山

新加入3大耐酸性植物性乳酸菌,加快腸道蠕動,輕鬆排走致肥物及體內毒素,排清宿便後,肚谷肚脹問題即刻解決。有便秘問題的話,青汁更加絕對幫到你!

新追加日本超人氣抗氧成份

Point 04 新追加日本超人氣抗氧成份

含日本國產蘋果天然神經酰胺 (Ceramide),臨床實證能修補肌膚的天然屏障,同時提升鎖水力高92%,對各種常見皮膚情況如乾燥脫皮、泛紅、出油等等都有明顯幫助。持續服用6星期後用家的皮膚問題康復率高達85.7%!

Point 05 蔬菜營養濃縮成粉末

以冷凍抽取技術製成酵素粉末,保存了蔬菜新鮮的營養,而且可快速溶解,補充一日所需維他命和食物纖維。

日本用家實測,熱賣多年,銷量累積超過280萬件

Point 07 日本用家實測,熱賣多年,銷量累積超過280萬件

不捱餓快速瘦身,日本用家實測第一個月減走4.6KG,連續飲用3個月成功減高達9.3KG

Natural Enzyme Green Smoothie

Vegie365倍效酵素青汁果昔